پرچین

مجموعه شعرها

پرچین

مجموعه شعرها

باران

اینروزا خیلی سرم شلوغه. فرصت آپ کردن کم پیش میاد. امروز یه خاطره و یه دو بیتی ساده براتون هدیه دارم:

داییم خدا بیامرز خیلی قوی هیکل و بزن بهادر بود. همیشه میگفت یه دوست از زمان جوانی داشتم. اون صدای خیلی خوبی داشت ولی من زور زیادی. همیشه یه عده نوچه دور و برم میپلکیدن. اون وقتها اون همیشه پیش من کم میاورد. ولی حالا بعد از سالها میبینم که اون در طول سالها دوستان زیادی جمع کرده ولی من دشمن.
منم دلم میخواد هر چه بیشتر دوست داشته باشم و هیچ دشمنی نداشته باشم. ولی واقعا میشه؟
میشه که آدم جاییکه عصبانی میشه هیچی نگه؟
میشه که همیشه گذشت داشته باشه؟
میشه که در وضعیتهای بحرانی خودشو جای طرف مقابل بذاره و وضعیت اونو درک کنه؟
میشه خاطرات تلخ رو فراموش کنه؟
میشه آیا که آدم همه کینه ها رو دور بریزه؟
کاش میشد. ولی گاهی غیر ممکن میشه. من خودم خیلی سعی میکنم اینطور باشم ولی هنوز در بعضی موارد نمیتونم. خاطرات بد و کینه ها خیلی رنجم میده و از دستشون خلاصی ندارم.
اصلا ولش کن. میسپریمش به دست زمان. زمان التیام بخش زخمها خواهد بود...

------------------------------------------------------------------------
اینروزا بارانهای بهاری واقعا لذت بخشند. همین یکی دو ماه هوای تهران قابل تحمله. ازش کمال استفاده رو ببریم:

من دلم میخواهد ، مثل باران باشم

در شب تنهایی ، شمع یاران باشم

دست بخششگر من ، دستگیر همگان

گاه سختی و جنون ، سهل و آسان باشم





مثل باران بودن خیلی سخته. توی عمر کوتاهش چه زود فرود میاد. یکسان برای همه. با خودش زشتیهارو میشوره و سبزی و زندگی رو به ارمغان میاره. و به خاک فرو میره. و بعد لطافت و زیبایی...
آخرین فصل سفرنامه باران این است .  که زمین چرکین است...





بگذریم یه ادعا بیشتر نیست.

نظرات 7 + ارسال نظر
میکرون سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:58 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری میخاستم نظرت رو در باره تبادل لوگو یا لینک بدونم
اگر موافق بودی به وبلاگ ما بیا نظرت را اعلام کن
بای

بــاران چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:04 ق.ظ http://manzelgah.blogsky.com

سلام.
هر چه فکر میکنم میبینم هیچ بلایی.
متنت زیبا و طرح و عکسات هم زیبا بود مثل همیشه.اما اون چیزی که در وبلاگت به دل من میشینه این فضای ارام و خالی از هر غوغاست.ممنونم که به یادم بودی.
باران/

اران پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:37 ق.ظ http://darzi.persianblog.com

جالب بود

نیکوترین جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ق.ظ

دیشب در پشت شیشه های سرد در بهار مهر باران ترانه میسرود.

باران شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:13 ب.ظ http://chakad.persianblog.com

تو اینقدر مهربونی که نمیشه با هیچ چیز توصیفش کرد . قدر یه دنیا سخاوت داری

امین(رویاهای فراموش شده) یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:02 ق.ظ http://shishegar.persianblog.com

سلام.از اینکه بهم سر زدی و شعرم رو خوندی ازت ممنونم.خوشحالم از اینکه باز هم چشمم به کلمه مقدس و آرامش بخش باران برخورد کرد و البته باز هم نقاشی قشنگی رو انتخاب کردی.راستی از اینکه محاوره ای برام پیام بذاری اصلا بدم نمی یاد ومخلصتم هستم.موفق باشی...

مینا آلبالو چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.mina-albalooo.blogsky.com

رضای عزیز. امیدوارم روز هایت همیشه بارانی باشه.
راستی یه لطفی میشه به من بکنی؟
من کد لوگو ام رو فراموش کردم می شه برام بفرستیش؟
ممنون می شم.
راستی آپدیت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد