پرچین

مجموعه شعرها

پرچین

مجموعه شعرها

یادگاری

<<...  وقتی میبینمت تمام سلولهای تنم به رعشه در میاد .وقتی دستمو میگیری پر از نفرت میشم..>>


ا
ین جملات زیبا هدیه یه دوسته به من در آخرین روزهای ماندنم در ایران. یکی که براش خیلی زحمت کشیدم و بقول خودش باغبانش بودم. تعجب نداره . زیباست از این نظر که تنها جملاتی بود که دروغ توش نبود.از این نظر که روز رفتن با وجدانی راحت و بدون گریه و زاری خواهد بود. قبلا هم اینا رو گفته بود اما یادم رفته بود. اینه که منم این جمله هارو قاب کردم گذاشتم  اینجا تا جلوی چشمهام باشه دیگه یادم نره. فرض میکنم هدیه تولده. درسته ۴ ماه گذشته ولی خوب یادش رفته دیگه...


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
اینم چند تا جوک دستچین شده. نقل از رضا میرشکاری عزیز که برای گروه میل کرده:


-پرگاره بدمستی میکنه، مستطیل میکشه!

-یارو  رو داشتن میبردن اتاق عمل، ازش میپرسن: همراه داری؟ میگه: آره، خاموشش کردم! 

-همشهری ما میره مکه. وقتی برمیگرده رفقاش میپرسن: تعریف کن چجوریا بود؟ میگه: ایلده باز خدا نبود، ملت همه تو حیاط ولو بودن!

-سوسکه به خودش نارنجک میبنده، میره زیر دمپایی!

-یارو تهرونیه میره مشهد حرم امام رضا، یک نامه بلند بالا هم مینویسه که آره امام رضا جون، پنج میلیون پول میخوام، یک ماشین میخوام، یک زن ردیف میخوام و خلاصه یک صفحه پر میکنه، زیرشم مینویسه: یا امام رضا، اگه اینا رو نمیدی، بزن مارو بکش راحتمون کن. خلاصه نامه رو میندازه تو، بعد یک دقیقه نگاه میکنه به آسمون، میبینه یکی از گلدسته‌ها داره میافته روش! بدبخت پشماش میریزه و خودشو پرت میکنه یک طرف و خلاصه با هزار بدبختی جاخالی میده. بعد که خطر رفع شد بلند میشه داد میزنه: جسارته یا امام رضا، بگمونم نامه رو پشت و رو گرفتی!

-به ترکه می‌گن: بچه کجایی؟ می‌گه: بچه USA! می‌گن: یعنی چی؟ می‌گه: یونجه‌زارهای سرسبز اردبیل!

-یارو صبح از در خونه میاد بیرون، میبینه سر کوچه یک پوست موز افتاده، با خودش میگه: ای داد بیداد، باز امروز قراره یک زمینی بخوریم!

با عذر خواهی از ملیتها و همشهریهای خوبم.


نظرات 8 + ارسال نظر
میکرون دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ق.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی داری . اظلاعاتی که دادی به دردم میخوره . راستی نظرت در مورد اینکه به هم لینک بدیم و تبادل لوگو کنیم چیه ؟
با تشکر
بای

هیچکی دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:34 ب.ظ http://zooghal.blogsky.com

یاحق
ممنون
خوب خندیدیم...

کمند سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:16 ق.ظ http://mahbanow.persianblog.com

سلام رضا جونم ۰۰ حالا یه چیزی رضا ۰۰ من از بچهگی عاشق اسم رضا بودم تو میگی اسم من باحاله ولی من میگم تو اسمت محشره ۰۰ مرسی که قدم رنجه کردی ۰۰ یه چیز دیگه هنوز که موضوعات وبلاگت رو نخوندم بخونم نظرمو میدم ۰۰ یه چیزه دیگه رضا جونم میدونستی عاشق پرچین هم هستم تو چه با حالی مرد (کمند)

صدر سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:01 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
کار خوبی کردی این جملات رو قاب کردی !
همیشه نشون دادن بی پرده جملاتی که آزار دهنده هستن بهترین تسکین و بهترین امید برای ادامه دادنه!
موفق باشی
صدر

صنم سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:50 ق.ظ http://ahd.blogsky.com

سلام رضا جون - ببین می خوای جک بگی بگو یه نفر بوده ...
آخرش همه می فهمن طرف ترک بوده - اینطوری به ملیتی هم توهین نمی شه...
راستی گفتی پدر بنده خدارو در آوردی - ولله قسم که خودش پدر داره - من لازم نبود پدرشو از جایی در بیارم ...
موفق باشی و همیشه شاد شاد شاد...

سعید سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ http://nale.persianblog.com

رضای عزیزم سلام ...
جملات ِ بی دروغ همگی زیباست..
ممنون از سبد خنده ..
ارادتمند

باران یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:10 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

سلام.
خوش به حال شما که به وبلاگتون دسترسی دارید.من که وبلاگمو خیلی کم میتونم باز کنم.
این جملات خیلی آشناست خیلی.
کمند جونم سلام دخترم.ببینم تو چرا هرجا من هستم هستی؟نمیگی اینا(کیا؟)شک میکنند به ما که یکنفریم؟؟راستی کمندی در مورد اسم رضا دقیقا عین منی.خودت بگو در مورد چی مثل من نیستی؟کمندی من وبلاگم برای خودم باز نمیشه چرا یکی به من نمیگه چکار کنم؟
فدای همه دوستای مهربونم.
باران/

کمند سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:01 ق.ظ http://mahbanow.persianblog.com

سلام پرچین جونم ***** دارم شاخ در میارم چگونه وقتی میبینیش تموم سلولهای بدنت به رعشه در میاد و بعد که دستت رو میگیره پر از تنفر میشی ۰۰ این ضد و نقیضه آخه مگر احساسی هست که در آن هم تمایل باشه و هم تباعد ۰۰ بعید میدونم به قول قدیمیا یا رومی روم یا زنگی زنگ داریمت مشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد